Błatnia (Beskid Śląski) – wycieczka górska dla młodzieży – 22 października 2022 r.

W sobotę, 22 października odbyła się pierwsza górska wycieczka Szkolnego Koła PTT „Vertical World” działającego przy Dwujęzycznej Szkole Podstawowej „Primary Steps” w Bielsku-Białej. Zdobywaliśmy Błatnią w Beskidzie Śląskim.
Spotkaliśmy się o 7:45 i autobusem Komunikacji Beskidzkiej pojechaliśmy do Jaworza Nałęża. Stamtąd – starym szlakiem harcerskim – zaczęliśmy wędrówkę na Błatnią. Droga była bardzo przyjemna, chociaż czasami mocno stroma i śliska. Po dotarciu na szczyt czekał na nas zasłużony odpoczynek w schronisku. W wycieczce wzięło udział piętnaścioro uczniów oraz dwoje opiekunów koła – Pani Urszula Grzędziel oraz Pan Błażej Hałat.
W drogę powrotną spod szczytu  wyruszyliśmy niebieskim szlakiem do Wapienicy. Tam, na parkingu pod zaporą, czekali na nas rodzice. Miłym zaskoczeniem było ciepłe kakao i ciasteczka, które na strudzonych wędrowców przygotowali Dziadkowie jednego z uczestników. Wycieczka była bardzo udana, kolejna już w drugiej połowie listopada.

Rayan, kl. 4

SK PTT „Vertical world” na szczycie Błatniej

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2022, SK PTT "Vertical world" przy Anglojęzycznej Szkole Podstawowej "Primary Steps" w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.