Chata na Groniu (Beskid Śląski) – wycieczka górska pt. „XXI Powiatowy Rajd Górski” – 17 czerwca 2023 r.

W dniu 17 czerwca 2023 r. (sobota) odbył się XXI Powiatowy Rajd Górski. Organizatorem wycieczki było PTTK Oddział „Podbeskidzie” oraz Powiat Bielski.
Z uśmiechami na twarzach w słoneczny dzień wyruszyliśmy żółtym szlakiem z Mesznej do Chaty na Groniu. Po krótkiej przerwie na polanie, czarnym szlakiem poszliśmy w kierunku Sanktuarium na Górce w Szczyrku. Podczas wędrówki zatrzymywaliśmy się, żeby podziwiać widoki, dzielić się wiadomościami na temat pobliskich szczytów, szlaków turystycznych i wymieniać ciekawe informacje dotyczące powiatu bielskiego.
Z kościółka na Górce zeszliśmy na metę rajdu do amfiteatru w Szczyrku. Na mecie czekał na nas pyszny żurek. Po posiłku odbył się konkurs wokalny i wiedzy o powiecie, w obu konkursach braliśmy udział i zdobyliśmy nagrody.
Zwiedziliśmy też Muzeum Górskie znajdujące się przy amfiteatrze, a niektórzy spróbowali swoich sił na ściance wspinaczkowej przygotowanej przez Grupę Beskidzką GOPR.

B.S.

SK PTT „Krokus” na trasie rajdu

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2023, SK PTT "Krokus" przy SP w Rybarzowicach. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.