Kopa Kondracka (Tatry Zachodnie) – wycieczka górska dla młodzieży – 17 czerwca 2023 r.

W dniu 17 czerwca 2023 r. dwa Szkolne Koła PTT „Pionowy Świat”: im. Wandy Rutkiewicz z VIII LO oraz im. Piotra Morawskiego z V LO w Bielsku-Białej, wybrały się na ostatnią w tym roku szkolnym wycieczkę w Tatry Zachodnie. Naszym celem była Kopa Kondracka, na którą prowadził nas przewodnik, pan Konrad.
Wyruszyliśmy żółtym szlakiem Doliną Małej Łąki. Na początku było słonecznie, lecz im bliżej byliśmy szczytu, tym bardziej gęstniała mgła. Na szczycie nie było już widać prawie nic, ale zrobiliśmy fajne zdjęcia indywidualne i grupowe. Mieliśmy też okazję zobaczyć tatrzańskie zwierzęta: świstaka, który pozował do zdjęć, kozicę górską oraz już wracając przez las – także biegnącą sarnę i skaczącą po drzewach wiewiórkę.
Z Kopy Kondrackiej zeszliśmy do schroniska PTTK na Hali Kondratowej, gdzie przewodnik opowiadał nam o geologii Tatr. Mieliśmy tam półgodzinną przerwę.
Następnie przez polanę Kalatówki zeszliśmy do Kuźnic, skąd wzdłuż drogi dotarliśmy do naszego autobusu, którym bezpiecznie wróciliśmy do Bielska-Białej ok. 21:30

Aniela, LO8

we mgle na szczycie Kopy Kondrackiej

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2023, SK PTT "Pionowy Świat" im. Piotra Morawskiego przy V LO w Bielsku-Białej, SK PTT "Pionowy Świat" im. Wandy Rutkiewicz przy VIII LO w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.