Hala Boracza (Beskid Żywiecki) – wycieczka górska – 24 kwietnia 2022 r.

24 kwietnia br. uczniowie SP3 w BB wzięli udział w wycieczce na Halę Boraczą. Wystartowaliśmy z Milówki, gdzie dołączyła do nas sympatyczna Pani Przewodnik. Po dość długiej wędrówce asfaltową drogą, wejście w las było miłą odmianą! Na Hali Boraczej zjedliśmy pisane jagodzianki i po chwili odpoczynku wyruszyliśmy w dół, do Węgierskiej Górki, skąd wróciliśmy pociągiem do BielskaBiałej. Pogoda i humory, jak zawsze dopisały!

KSJ

24 kwietnia 2022 r. wyruszyliśmy w podróż pociągiem do Milówki, gdzie czekał nas początek trasy na Halę Boraczą. Podejście zielonym szlakiem było spokojne i poszło sprawnie. Nagrodą na Hali były przepiękne widoki między innymi na Rysiankę, Lipowski Wierch i Romankę. Oczywiście nie zabrakło przepysznych jagodzianek. Po takiej uczcie dla serca i żołądka nadszedł czas na zejście. Utrzymując duże tempo w krótkim czasie zeszliśmy niebieskim szlakiem do Żabnicy, a następnie czerwonym do Węgierskiej Górki, gdzie podziwialiśmy muzealne maszyny bojowe. Wycieczka o dużej intensywności dostarczyła nam dużo pozytywnych wspomnień.

P.G.

młodzież z SP3 w Bielsku-Białej wybrała się dzisiaj na Halę Boraczą

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2022, SK PTT "Beskidzkie Powsinogi" przy SP3 w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.