Hrobacza Łąka (Beskid Mały) – wycieczka górska – 7 marca 2021 r.

W niedzielę, 7 marca,  wybraliśmy się na Magurkę Wilkowicką. Wycieczka rozpoczęła się w Lipniku, z którego czarnym szlakiem wchodziliśmy na Hrobaczą Łąkę. Gdy dotarliśmy na szczyt zrobiliśmy zdjęcia grupowe i z szyldem #szczytnycel. Po zrobieniu wszystkich zdjęć zeszliśmy do chaty, aby przybić pieczątki. Następnie poszliśmy do ogniska, by upiec i zjeść kiełbaski.
Gdy wszyscy zjedli, zrobiliśmy kolejne zdjęcie grupowe, jednak ze znacznie większą ilością osób.
Zeszliśmy na przełęcz u Panienki, z której zaczęliśmy wchodzić na Gaiki. Po krótkiej przerwie na Gaikach, zeszliśmy na przełęcz Przegibek. Niektórzy zdecydowali się iść na Magurkę drogą, a inni szlakiem. Potem zaczęliśmy schodzić, niektórzy do Mikuszowic, a niektórzy do Leszczyn. Trasa naszej wycieczka wynosiła około 20 km.

Wojtek Kuś

choć wędrowaliśmy różnymi szlakami, na Hrobaczą Łąkę dotarło nas sporo

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2021. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.