Kotarz (Beskid Śląski) – wycieczka górska dla młodzieży – 15 kwietnia 2023 r.

W dniu 15 kwietnia 2023 r. odbyła się wycieczka Szkolnego Koła PTT w Beskid Śląski.
O godzinie 7:40 zebraliśmy się pod budynkiem szkolnym przy ulicy Asnyka, a po przeliczeniu wszystkich wyruszyliśmy. Nasza trasa zaczynała się od Białego Krzyża, potem szliśmy przez Grabową, Kotarz, Hyrcę i Beskidek, a kończyła się w Szczyrku Biłej. Naszymi opiekunami byli Anna Dendys i Paweł Gorzelak.
Nasza przygoda zaczęła się na przystanku, gdzie wsiedliśmy do autobusu miejskiego i pojechaliśmy do Szczyrku. W autobusie było nudno. Gdy wysiedliśmy, przywitało nas leciutkie poranne słońce, a nasz opiekun Pan Paweł pokazał nam jaskinie, która znajdowała się w lesie i opowiedział jakie zasady bezpieczeństwa trzeba zachować udając się na taką podróż.
Wyruszyliśmy na naszą główną trasę. Droga przez wszystkie szczyty minęła nam bardzo szybko – nawet nie orientowaliśmy się, kiedy minęliśmy następny. Były dwie przerwy, gdy jedliśmy i podziwialiśmy widoki, a niektórzy robili zdjęcia. Szliśmy dość szybkim tempem. Na początku szła moja koleżanka, która bardzo szybko chodziła, więc trudno było ją dogonić, lecz nasi wychowawcy się nie spieszyli i spokojnie szli na końcu. Po trasie zeszliśmy na przystanek, gdzie czekaliśmy trochę długo, lecz można było odpocząć.
Po powrocie pod szkołę wszyscy się rozeszli, ale przed tym podziękowaliśmy sobie za wspólnie spędzony czas.
Uważam, że wycieczka była super i świetnie się na niej bawiłam. Nauczyciele byli bardzo mili.

Marysia

na grupa na szlaku

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2023, SK PTT "Beskidzkie Powsinogi" przy SP3 w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.