Kozia Góra (Beskid Śląski) – wycieczka górska pt. „Ewangelizacja w Beskidach” – 15 lipca 2023 r.

Trzecią w tym roku mszę św. w ramach ewangelizacji na szczytach Beskidów zaplanowano na 15 lipca 2023 r. na Koziej Górze.
Chcieliśmy zrobić niespodziankę Tadkowi, który uczestniczył w akcji całe poprzednie wakacje, był też obecny na dwóch poprzednich, tegorocznych odsłonach i w rodzinnym gronie, w trójkę wybraliśmy się na najkrótszy możliwy szlak, dostosowany do możliwości Łucji, najmłodszej członkini naszego oddziału i wystartowaliśmy z Bystrej. Początkowo czerwonym szlakiem udaliśmy się na Równię pod Kozią, skąd za niebieskimi znakami dotarliśmy do schroniska. Chwilkę spóźniliśmy się na mszę, a w tym tłumie ciężko było wypatrzyć Tadka.
Po mszy św. okazało się, że Tadek tym razem jest nieobecny, a my nawet banera nie wzięliśmy zakładając, że będzie już wraz z Tadkiem przy schronisku.
Było bardzo ciepło, ponad 30°C – tak ciepło, że dochodząc do schroniska otrzymaliśmy sms z alertem RCB, aby z uwagi na upały ograniczyć aktywność na zewnątrz… No cóż, trochę się spóźnili z tym ostrzeżeniem…
Za tydzień czwarta odsłona ewangelizacji w Beskidach – tym razem na Stożku!