Mosorny Groń (Beskid Żywiecki) – wycieczka górska dla młodzieży – 21 maja 2022 r.

W sobotę wybraliśmy się z Panem Bartkiem na wycieczkę w góry. Jechaliśmy autokarem około 2 godzin. Następnie przez półtorej godziny wspinaliśmy się na szlaku. Celem naszej wyprawy było zbieranie po drodze śmieci, by utrzymać góry w czystości. Droga była bardzo trudna, ale widoki były piękne i mogliśmy dostrzec Tatry. Na zakończenie wycieczki było pieczenie kiełbasy.
W wycieczce brali udział uczniowie z Ukrainy, którzy uczęszczają do Oddziałów Przygotowawczych. Dla nich wyprawa była ogromną atrakcją, czego dowodem niech będą niektóre wypowiedzi tych właśnie uczniów:

• „Dziękuję za te emocje. Chociaż było trudno, było bardzo interesująco i fajnie. Dobrym pomysłem było zbieranie śmieci. Mam nadzieję, że pomogliśmy. Trudno było dostać się na szczyt, ale było warto, bo góry są bardzo piękne. Kiełbaski były pyszne.”
  • „Droga była trudna, ale wszystko mi się podobało. Góry są niesamowicie duże. Kiełbaski przepyszne, a koszulki, które dostaliśmy bardzo mi się spodobały. Dziękuję za podróż. Wszystko było fajne.”
  • „Było bardzo ciężko, ale fajnie. Naprawdę mi się podobało.”
  • „Jestem zmęczona, ale było pięknie”.
  • „Było ciężko, ale fajnie. Mnie się podobało.”
  • „Było mi ciężko, ale ze względu na te emocje, które były na wycieczce i ognisku, było warto.”

Te wypowiedzi są chyba najlepszą reklamą wycieczek PTT.

Młodzież z SP6

uczestnicy wycieczki na Mosornym Groniu

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2022, SK PTT "Everest" przy SP6 Integracyjnej w Bielsku-Białej, Sprzątamy Beskidy z PTT. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.