Polana Chochołowska (Tatry Zachodnie) – wycieczka górska – 28 kwietnia 2013 r.

Zainteresowanie wycieczką do Doliny Chochołowskiej po raz kolejny przekroczyło nasze wyobrażenia. W tym udaliśmy się na wycieczkę dwoma autokarami i jednym busem.
Pierwsza o 6:30 rano wystartowała z Bielska-Białej grupa, która miała w planie wejść tego dnia na Grzesia. Pół godziny później wyruszył autokar ze słuchaczami bielskiego UTW oraz bus z grupą członków i sympatyków naszego Oddziału.
Choć w naszym rodzinnym mieście mżyło, po przekroczeniu Przełęczy Lipnickiej ukazał nam się piękny krajobraz z cudnie ośnieżonymi tatrzańskimi wierzchołkami.
Po dotarciu na Siwą Polanę wyruszyliśmy w dwóch grupach kierowanych przez przewodników tatrzańskich: Małgorzatę Kot i Jana Nogasia. Część grupy planowała dojść tylko na Polanę Chochołowską, inni wraz z przewodnikiem udali się Grzesia. Pogoda wyjątkowo nam dopisała – nie było ani upalnie, ani zbyt zimno. Było w sam raz i tylko możemy żałować, że choć krokusy były pięknie, nie było ich tak wiele, jak podczas zeszłorocznej wycieczki.
Na Siwą Polanę wróciliśmy o 16:30 by po niespełna trzech godzinach wrócić do domów 🙂

część grupy podczas odpoczynku w pobliżu schroniska PTTK na Polanie Chochołowskiej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Koło PTT w Kozach, kronika - 2013. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.