Przełecz Karkoszczonka (Beskid Śląski) – wycieczka górska dla dzieci – 15 lutego 2015 r.

Celem kolejnej wycieczki dla dzieci (i nie tylko) była Przełęcz Karkoszczonka. Przy pięknej pogodzie pozjeżdżaliśmy po śniegu, pograliśmy w Dobble i nie załapaliśmy się na obiecane ognisko, lecz by właściwie oddać klimat tej wycieczki dedykowanej najmłodszym członkom i sympatykom naszego Oddziału, opis z takich wycieczek przygotowują właśnie dzieci:

Zakończenie ferii zimowych postanowiliśmy spędzić w górach, na wesoło. Pomimo naszego marudzenia „czemu tak wcześnie” (zbiórka już o 8-ej) mama była bezlitosna „Wstawać, na pewno będzie fajnie”. Przełęcz Karkoszczonki zimą wygląda przepięknie. Podejście nie było zbyt strome, schronisko ugościło ciepłą czekoladką, oscypkiem z żurawinką i kawką dla dorosłych. Trochę pogawędek, gry w Dobble i jazda na górkę. Oj, działo się! Zjazd na ślizgaczach i jabłuszkach zaraził nawet starszych wyprawy. Po zdjęciu z nowym „kolegom z oddziału” ruszyliśmy na obiecane ognisko w nieznane 🙂 i to dosłownie. Przez kilka metrów trasa była całkiem normalna, natrafiliśmy nawet na nieotwarty stok narciarski, ale później było już tylko gorzej. Szliśmy w śniegu po kolana nieoznakowaną trasą i niestety do ogniska nie dotarliśmy. Zjazdy, ślizgi i wywrotki to był tytuł naszej zwrotki 😉 Niech żałują wszystkie leniuszki i kanapowcy

Marysia (11 lat)

nasza ekipa na Przełęczy Karkoszczonka

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2015. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.