Przełęcz Karkoszczonka (Beskid Śląski) – wycieczka górska dla dzieci pt. „Spotkanie z Mikołajem” – 6 grudnia 2015 r.

Parę minut po godzinie 9:00 wszyscy uczestnicy dzisiejszego wyjścia na „Spotkanie z Mikołajem” byli już zgromadzeni w umówionym miejscu, czyli na ostatnim przystanku PKS-u w Szczyrku Biłej. Na rozpoczęcie naszej wędrówki każdy otrzymał jeden z symboli Mikołaja, czyli biało-czerwoną czapkę i ruszyliśmy grupą 15 osób w kierunku Chaty Wuja Toma na Przełęczy Karkoszczonka. Na miejscu posiedzieliśmy około godzinki i ruszyliśmy na poszukiwania Mikołaja. Przeszliśmy w kierunku Przełęczy Karkoszczonka wzbudzając zainteresowanie przechodzących turystów, którzy widząc taką grupkę wesołych mikołajków nie mogli nie przystanąć, aby zrobić nam fotki… Idziemy, idziemy i jest! Patrzymy, a tu na własnych nogach, bo renifery gdzieś uciekły, sam Mikołaj 😉 Dzieciom, aż się oczy „zaświeciły” na jego widok, widząc worek prezentów na plecach. Każde dziecko otrzymało mały upominek, nawet najmłodszy uczestnik dzisiejszej wycieczki, 9-miesięczny Konrad, który wcale się nie bał Mikołaja. Na koniec jeszcze pamiątkowe zdjęcie, pożegnaliśmy Mikołaja i ruszyliśmy w drogę powrotną. Myślę, że wszystkim uczestnikom podobał się ten krótki spacer przy tak pięknej pogodzie. Mam nadzieję, że za rok o tej porze też wyruszymy na górski szlak w poszukiwaniu Mikołaja i to już w dużo większym gronie dzieci, no i oczywiście dorosłych. Do zobaczenia!!!

K.T.

pamiątkowe zdjęcie ze św. Mikołajem

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2015. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.