Przysłop pod Baranią Górą (Beskid Śląski) – wycieczka górska pt. „XVIII Międzynarodowy rajd narciarsko-pieszy KU ŹRÓDŁOM WISŁY” – 26 marca 2022 r.

W sobotę, 26 marca 2022 r. wyruszyliśmy na XVIII Międzynarodowy rajd narciarsko-pieszy „Ku źródłom Wisły”, organizowany przez Oddział PTTK w Wiśle.
Z Bielska-Białej pojechaliśmy busem Wispol z przesiadką w Wiśle na przełęcz Kubalonkę. Po zameldowaniu się na starcie rajdu, szlakiem czerwonym przez Stecówkę przeszliśmy na Pietraszonkę, a następnie za czarnym znakami na Karolówkę i dalej szlakiem niebieskim dotarliśmy na metę rajdu, do schroniska PTTK na Przysłopie pod Baranią Górą (ok. 900 m n.p.m.).
Na mecie rajdu otrzymaliśmy smaczne kołacze i zjedliśmy dobry żurek. Dostaliśmy też piękny dyplom i różne pamiątki.
Po godzinnej przerwie zrobiliśmy grupowe zdjęcie i ruszyliśmy w drogę powrotną na Karolówkę i dalej żółtym szlakiem do Kamesznicy Górnej, skąd busem przejechaliśmy do Milówki i dalej pociągiem do Bielska-Białej.
Na rajdzie panowała bardzo miła atmosfera. Dopisała nam słoneczna pogoda, a śniegu było około 50 cm. Pokonaliśmy dystans 17 km.
Zapraszamy za rok!

Tadeusz Budny

nasza grupa na mecie rajdu przed schroniskiem PTTK na Przysłopie pod Baranią Górą

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2022. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.