Sarnia Skała (Tatry Zachodnie) – wycieczka górska dla młodzieży – 30 września 2023 r.

Nowy rok szkolny Szkolne Koło PTT „Everest” zainaugurowało wycieczkę w Tatry. Pomimo deszczowej pogody wszyscy stawiliśmy się na zbiórkę.
Po podróży autokarem udaliśmy się do wylotu Doliny Stążyskiej, skąd czerwonym szlakiem przeszliśmy na Polanę Strążyską. Wzdłuż Strążyskiego Potoku doszliśmy do Siklawicy. Następnie wróciliśmy do polanę, skąd czarnym szlakiem, Ścieżką nad Reglami, dotarliśmy na Czerwoną Przełęcz i w końcu pod Sarnią Skałę (1377 m n.p.m.). Do Zakopanego, a dokładniej pod Wielką Krokiew wróciliśmy szlakiem przez Dolinę Białego.
Wędrówka była bardzo wyczerpująca, bowiem większość trasy pokonywaliśmy wspinając się pod górę. Do domów wróciliśmy zmęczeni, zmoknięci i bardzo szczęśliwi, gdyż mimo trudów nasza wyprawa była bardzo udana i obfitowała w niesamowite wrażenia.

BB

nasza młodzież przy Siklawicy

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2023, SK PTT "Everest" przy SP6 Integracyjnej w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.