Trzy Kopce Wiślańskie (Beskid Śląski) – wycieczka górska pt. „Ewangelizacja w Beskidach” – 16 lipca 2022 r.

16 lipca 2022 r. odbyła się trzecia, kolejna wycieczka górska w ramach „Ewangelizacji w Beskidach”, tym razem na Trzy Kopce Wiślańskie (810 m n.p.m.) w Beskidzie Śląskim.
Z Bielska-Białej, podobnie jak tydzień wcześniej, pojechaliśmy busem Komunikacji Beskidzkiej na Biały Krzyż. Tutaj, w chacie u kolegi Romka zatrzymaliśmy się na kawę.
Szlakiem Zółtym wędrowaliśmy z Przełęczy Salmopolskiej przez Smerekowiec do schroniska „Telesforówka” na Trzech Kopcach Wiślańskich. Tutaj w samo południe wzięliśmy udział we mszy świętej, której oprawę tym razem przygotowała parafia z Bestwiny.
Po mszy zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie grupowe, po czym ruszyliśmy w stronę Ustronia Dobki szlakami niebieskim oraz czarnym, a dalej ścieżką rowerową wzdłuż Wisły dotarliśmy do Ustronia.
Ponieważ mieliśmy wolną chwilę, udaliśmy się do cukierni na lody.
Do Bielska-Białej wróciliśmy autobusem Lajkonik o godzinie 17:30. W miłym towarzystwie i przy słonecznej pogodzie przeszliśmy dzisiaj 17 km.

Tadeusz Budny

przed schroniskiem „Telesforówka”

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2022. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.