Turbacz (Gorce) – wycieczka górska dla młodzieży z cyklu „Zamiast klawiatury nasze piękne góry” – 25-26 marca 2023 r.

Za nami jedenasty wyjazd z podopiecznymi Fundacji Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia w ramach cyklu wycieczek „Zamiast klawiatury nasze piękne góry”. Młodzież z placówek w Kętach, Międzyświeciu, Pszczynie, Wiśle i Żywcu oraz ze stowarzyszenia „Tęczowa Przystań” w Cieszynie wędrowała w ten weekend Głównym Szlakiem Beskidzkim przez Gorce. Oddział PTT w Bielsku-Białej jest partnerem tego przedsięwzięcia, wspomagając młodych turystów przewodnicko i organizacyjnie. Zachęcamy do zapoznania się z relacją z tej wycieczki:

W dniach 25-26 marca 2023 r. odbyła się wycieczka na górę Turbacz.
Pierwszego dnia wędrowaliśmy z Przełęczy Knurowskiej przez Kiczorę na Turbacz. Jak dotarlismy na miejsce, zostaliśmy przydzieleni do pokoi, potem rozpakowaliśmy się, a następnie zeszliśmy na obiadokolację.
Drugiego dnia, w niedzielę, mieliśmy śniadanie o 7:30. Po nim poszliśmy do pokoi dopakować się, po czym ubraliśmy sie i wyruszyliśmy przez Obidowiec, Stare Wierchy i Maciejową do Rabki Zdrój. Na koniec dnia pojechalismy do McDonald’s.
Nasze wrazżnia po 2-dniowej wycieczce to: zmęczenie, dobry humor i dobra zabawa. Dziekujemy opiekunom i przewodnikom za tak bardzo dobrze i bardzo fajnie zorganizowaną wycieczkę.

Weronika Ch., stowarzyszenie „Tęczowa Przystań”, Cieszyn

w niedzielny poranek na szczycie Turbacza

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fundacja "Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia", kronika - 2023. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.