Wielka Rycerzowa (Beskid Żywiecki) – wycieczka górska – 8 sierpnia 2021 r.

Dnia 8 sierpnia 2021 roku, nasza grupka zebrała się w dość sporym osiemnastoosobowym składzie standardowo jak zawsze o godzinie 8:00 pod Koziańskim Platanem. Celem wycieczki była Wielka Rycerzowa (1226 m n.p.m.) w Beskidzie Żywieckim. Parę minut po 8:00 ruszyliśmy w drogę do Soblówki, skąd udaliśmy się żółtym i następnie zielonym szlakiem na Małą Rycerzową, a następnie na szczyt Wielkiej Rycerzowej.
Po pamiątkowych zdjęciach na szczycie dotarliśmy do Schroniska PTTK Bacówka na Rycerzowej, gdzie zrobiliśmy sobie dłuższy odpoczynek i w pełnym słońcu naładowaliśmy bateryjki na dalszą drogę. Miłą niespodzianką było wręczenie pamiątkowych okolicznościowych pocztówek z rocznicy 5-lecia Koła PTT w Kozach.
Do Soblówki gdzie mieliśmy zaparkowane samochody wróciliśmy czarnym szlakiem. Tym razem pogoda nam dopisała, choć rano postraszył nas niewielki deszczyk na początku wycieczki.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niezwykle liczny udział i serdecznie zapraszamy na kolejną wycieczkę dnia 15 sierpnia 2021 roku na Pilsko w Beskid Żywiecki.

MS

uczestnicy wycieczki na Wielką Rycerzową

Ten wpis został opublikowany w kategorii Koło PTT w Kozach, kronika - 2021. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.