XXII Rajd Górski „Zielenią się buki” – 19 czerwca 2021 r.

19 czerwca 2021 r. odbył się XXII Rajd Górski „Zielenią się buki”, organizowany przez Gminny Ośrodek Kultury w Buczkowicach. Nasz Oddział był partnerem tego wydarzenia, a przewodnicy z Koła Przewodników PTT, Jacek Klistala i Szymon Baron prowadzili trasy 1 i 3.

XXII Rajd Górski „Zielenią się buki” odbył się 19 czerwca 2021 r.
O 8:15 chętni uczniowie zebrali się na parkingu przed szkołą, na którym czekał już bus, by zabrać nas na miejsce, gdzie zaczynaliśmy trasę. Szlak zaczynał się na Przełęczy Salmopolskiej, przez Przełęcz Karkoszczonkę, a zakończył się w Amfiteatrze w Szczyrku. Podczas rajdu śpiewaliśmy piosenki, rozmawialiśmy i żartowaliśmy. Pan przewodnik odpowiadał nam na pytania, tłumaczył i pokazywał różne ciekawe rzeczy. Mieliśmy parę krótkich przerw i dwie dłuższe. Pierwszą na Kotarzu, a drugą w Chacie Wuja Toma. Na mecie czekały na nas niespodzianki w formie plecaków, książek i paru drobiazgów.
Do domu wróciliśmy około godz. 16:00 – trochę zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi. Wycieczka dostarczyła wiele emocji nie tylko uczniom, ale również nauczycielom. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyjazdy. Do zobaczenia na szlaku.

Julia Kamińska, SK PTT „Krokus”

Grupa wędrująca trasą nr 1 z Przełęczy Salmopolskiej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Koło Przewodników, kronika - 2021, SK PTT "Krokus" przy SP w Rybarzowicach. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.