Barania Góra (Beskid Śląski) – wycieczka górska dla młodzieży z cyklu „Zamiast klawiatury nasze piękne góry” – 18 czerwca 2022 r.

Za nami szósty wyjazd z podopiecznymi Fundacji Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia w ramach cyklu wycieczek „Zamiast klawiatury nasze piękne góry”. Młodzież z placówek w Cieszynie, Pszczynie i Żywcu wędrowała dziś kolejnym odcinkiem Głównego Szlaku Beskidzkiego. Oddział PTT w Bielsku-Białej jest partnerem tego przedsięwzięcia, wspomagając młodych turystów przewodnicko i organizacyjnie. Zachęcamy do zapoznania się z relacją z tej wycieczki:

W sobotę, 18 czerwca, byłam w górach. Zaczęliśmy naszą wędrówkę w Koniakowie-Skale. Potem szliśmy pod Stecówkę, gdzie doszliśmy do skrzyżowania. Następnie wędrowaliśmy Doliną Czarnej Wisełki. W końcu doszliśmy do schroniska na Przysłopie, gdzie mieliśmy dłuższy odpoczynek. Stamtąd ruszyliśmy dalej, zdobywając Baranią Górę – najwyższy szczyt na naszej trasie. Cały czas szliśmy czerwonym szlakiem, który przez Magurkę Wiślańską i Radziechowską oraz Glinne zaprowadził nas do Węgierskiej Górki, gdzie już czekał na nas bus.
Przeszliśmy 20,7 km i byliśmy trochę zmęczeni, ale zadowoleni.

Oliwia Czajka, Cieszyn

na szczycie Baraniej Góry

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fundacja "Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia", kronika - 2022. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.