Biskupia Kopa (Góry Opawskie) – wycieczka górska dla młodzieży – 6 października 2019 r.

Za nami kolejny wyjazd z podopiecznymi Fundacji Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia w ramach zdobywania Korony Góry Polski. Tym razem młodzież z placówek w Kętach, Oświęcimiu i Żywcu wędrowała na szczyt Biskupiej Kopy w Górach Opawskich. Oddział w Bielsku-Białej jest partnerem tego przedsięwzięcia, wspomagając młodych turystów przewodnicko i organizacyjnie. Zachęcamy do zapoznania się z relacją z tej wycieczki:

W dniu 6 października 2019 r. wybraliśmy się, aby zdobyć kolejny szczyt zaliczany do Korony Gór Polski, Biskupią Kopę.
Oświęcim swoją wyprawę zaczął o godzinie 5.30, wszyscy byliśmy zwarci i gotowi do pokonania kolejnych kilometrów (wcale tak nie było, ale muszę coś pościemniać), byli z nami również podopieczni z Kęt i Żywca oraz Pan Szymon, który jak zawsze ucieszył się na nasz widok.
Drogę pokonaliśmy bardzo sprawnie, nie zdążyłam się nawet zorientować jakim szlakiem szliśmy, ponieważ rozmowy z innymi wychowankami były ciekawsze, niż jakieś znaczki na drzewach. Zawsze dowiadujemy się jakiś ciekawych rzeczy, np. tego, że chomiki wylatują przez okna. Dotarliśmy na szczyt i zrobiliśmy zdjęcia.
Mimo tego, że było bardzo zimno, zdjęcia musiały być profesjonalne, wiec trochę nam to zajęło. Schodząc już ze szczytu byliśmy bardzo zadowoleni, wiedząc, że po drodze czeka nas KFC i pizza.
Nie możemy doczekać się kolejnego wyjazdu!

Kasia Czerwińska, Oświęcim

grupa młodzieży na Biskupiej Kopie

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fundacja "Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia", kronika - 2019. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.