Czarny Staw Gąsienicowy (Tatry Wysokie) – wycieczka górska dla młodzieży – 18 września 2021 r.

W sobotę, 18 września wybraliśmy się na wycieczkę do Doliny Gąsienicowej ze Szkolnym Kołem PTT. Spotkaliśmy się o 5:50 pod budynkiem szkoły, a następnie przez około 3 godziny jechaliśmy autokarem do Zakopanego. Na miejscu byliśmy w okolicach 9.00.
Razem z przewodnikiem weszliśmy na szlak, podejścia na początku były ciężkie, ale daliśmy radę. Mieliśmy po drodze kilka przerw na odpoczynek. Atmosfera była bardzo przyjemna, wszyscy się śmiali i żartowali, a po około 3 godzinach doszliśmy do schroniska, jednak tam nie weszliśmy, ponieważ przewodnik zaproponował by pójść nad Czarny Staw Gąsienicowy. Szliśmy przez godzinę, jednak było warto, gdyż widoki były piękne. Otrzymaliśmy legitymację PTT i wróciliśmy do schroniska i właśnie tam spędziliśmy kolejna godzinę.
Droga powrotną trwała 2 godziny. Do autokaru doszliśmy zmęczeni, więc część z nas poszła spać, inni słuchali muzyki, lub rozmawiali z przyjaciółmi. O 18:15 byliśmy w Bielsku. Wycieczka była świetna, myślę, że wszystkim bardzo się podobało i z chęcią pójdą na następne.

Asia Kozioł

SK PTT „Everest” przy SP6 Integracyjnej w Bielsku-Białej zainaugurowało działalność wycieczką w Tatry

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2021, SK PTT "Everest" przy SP6 Integracyjnej w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.