Gęsia Szyja (Tatry Wysokie) – wycieczka górska dla młodzieży – 17 września 2022 r.

Szkolne Koło PTT „Everest” wybrało się na pierwszą wyprawę w roku szkolnym 2022/23. Wystartowaliśmy z rozmachem – naszym celem były Tatry!
Pokonaliśmy dystans ponad 10 km (oczywiście pieszo) zdobywając Gęsią Szyję, a na szczyt doprowadziło nas 1235 schodów. To wspaniałe miejsce widokowe, z którego podziwialiśmy Tatry Bielskie, Wysokie i Zachodnie. Skoro my daliśmy radę, Wy też dacie. Zachęcamy do wspólnych wypraw!

BB

17 września 2022 r. odbyła się pierwsza w tym roku szkolnych wycieczka SK PTT „Everest”. Jej celem była Rusinowa Polana w Tatrach.
O 6:50 zebraliśmy się przy naszej szkole, a już 10 minut później wyjechaliśmy autokarem. Podróż zajęła nam 4 godziny.
Na szlak wystartowaliśmy z Zazadniej. Najpierw dotarliśmy na Wiktorówki, a potem na Rusinową Polanę. Następie weszliśmy na Gęsią Szyję, skąd zeszliśmy na Rówień Waksmundzką i przez Dolinę Suchej Wody dotarliśmy do Brzezin.
W drogę powrotną wyjechaliśmy o 16:30, a do Bielska-Białej wróciliśmy po dwóch godzinach.

Zosia, kl. 5

SK PTT „Everest” podczas tatrzańskiej wycieczki zdobyło Gęsią Szyję

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2022, SK PTT "Everest" przy SP6 Integracyjnej w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.