Hala Lipowska (Beskid Żywiecki) – górska impreza charytatywna pt. „Ludzie gór dla Człowieka gór” – 15-16 marca 2014 r.

W dniach 15-16 marca 2014 r. pod honorowym patronatem Oddziału PTT w Bielsku-Białej odbyła się górska impreza charytatywna „Ludzie gór dla Człowieka gór” dedykowana bielszczaninowi Sebastianowi Niklowi. Poniżej relacja z tego wydarzenia.

Wielkie wsparcie dla Sebastiana.
W zeszłym tygodniu spotkałam się z wielką inicjatywą oraz bezinteresownością ludzi kochających góry.
Rzecz miała miejsce w Beskidzie Żywieckim na Hali Lipowskiej, gdzie zebrała się śmietanka ludzi z całej rzeszy chętnych,  gotowych wesprzeć człowieka gór w potrzebie.
Organizacją spotkania zajęła się garstka bardzo zmotywowanych osób, które skrzyknęły poprzez swe kontakty oraz siłę Internetu ludzi kochających góry oraz chętnych by pomóc. Jest to kolejne z licznych już inicjatyw pomocy dla Sebastiana którego historię możecie poznać  odwiedzając jego stronę: http://s-nikiel-mojegory.pl/.
Zebraliśmy się,  poznaliśmy swoje imiona, zrobiliśmy wspólne zdjęcie i z uśmiechem ruszyliśmy na Lipowską. Fajnie gdy obcy sobie ludzie znajdują cel poznania oraz wspólny język. Wchodzenie do góry było idealną chwilą podczas której toczyliśmy  różne ciekawe tematy
Dotarliśmy zadowoleni pomimo towarzyszącego nam deszczu. Szczyt uraczył nas dużą niespodzianka, było dużo puszystego, świeżego śniegu! W schronisku czekała już kolejna  grupą osób chętnych wesprzeć Sebastiana.
Schronisko na Lipowskiej otacza bardzo przyjemny klimat, ma ciekawą historię oraz  gospodarzy przez których zostaliśmy  bardzo miło przyjęci.
Sylwia i Piotr wprowadzili nas w szczegóły spotkania oraz zapoznali nas z Sebastianem, choroba uniemożliwia poruszanie się Sebastianowi ale czuliśmy się tak jakby był wśród nas.
I tak rozpoczęliśmy biesiadowanie podczas którego odbyła się aukcja  rzeczy wykonanych przez samych uczestników naszego spotkania, przede wszystkim malownicze zdjęcia z wypraw górskich ale nie tylko. Sebastian udostępnił swoje szkice oraz tomiki poezji, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Każdy z nas mógł znaleźć ciekawą pozycje dla siebie.
Organizatorzy zadbali również  o świetną oprawę muzyczną , czyli ponad godzinny koncert Mariusza Goli, którego muzyka wzbudzała w nas rożne emocje. No cóz,  później nie było końca naszym rozmowom i dobrej zabawie. Zebraliśmy niemałą sumę jak na nieliczne grono uczestników, co potwierdza duże zaangażowanie przybyłych. Cieszę się że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu ponieważ sprawa Sebastiana pozwoliła mi poznać nowych ciekawych ludzi i dała mi poczucie że każdy z nas może swoim niewielkim czynem wspomóc wielką inicjatywę która przynosi efekty.
Brawa dla Sebastiana który potrafi zjednać sobie ludzi, dla ludzi którzy pomagają mu poprzez organizację oraz zarażanie innych dobrym uczynkiem oraz dla nas samych uczestników którzy oprócz chęci wykazali się uczestnictwem i wsparciem w każdej postaci.
Czekamy na kolejny miły wypad.

Agnieszka Kotecka

w trakcie koncertu Mariusza Goli

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2014. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.