Hrobacza Łąka (Beskid Mały) – wycieczka górska dla młodzieży z cyklu „Zamiast klawiatury nasze piękne góry” – 11 czerwca 2022 r.

Za nami piąty wyjazd z podopiecznymi Fundacji Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia w ramach cyklu wycieczek „Zamiast klawiatury nasze piękne góry”. Młodzież z placówek w Bielsku-Białej (dwóch), Kętach, Międzyświeciu, Pszczynie i Żywcu w nieco odmienionym składzie wędrowała dziś pierwszym odcinkiem Małego Szlaku Beskidzkiego. Oddział PTT w Bielsku-Białej jest partnerem tego przedsięwzięcia, wspomagając młodych turystów przewodnicko i organizacyjnie. Zachęcamy do zapoznania się z relacją z tej wycieczki:

W sobotę, 11 czerwca wyruszyliśmy na kolejną wędrówkę – po raz pierwszy w ramach Małego Szlaku Beskidzkiego. Tym razem połączyliśmy to z akcją „Sprzątamy Beskidy z PTT”.
Ruszyliśmy czerwonym szlakiem ze Straconki. Razem z nami na szlak wyszli wychowankowie z POW w Żywcu, Bielska-Białej, Kęt i Pszczyny. Zaopatrzeni w worki i rękawiczki z zapałem szukaliśmy śmieci. Ku naszemu zadowoleniu, było ich niewiele – kilka butelek, kapsli i wielkie, czarne wiadro. Trasa naszej wędrówki wiodła przez Gaiki, Groniczki i Przełęcz u Panienki. Mogliśmy podziwiać piękne widoki i robić pamiątkowe fotki.
Na Hrobaczej lace czekało na nas ognisko i pyszne kiełbaski. W ten sposób uczestniczyliśmy w akcji sprzątania, a po zejściu do zapory w Porąbce, zaliczyliśmy pierwszy etap MSB. Gratulujemy wszystkim i do zobaczenia na szlaku!

Magda i Marcin, Żywiec

uczestnicy wycieczki na Hrobaczej Łące

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fundacja "Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia", kronika - 2022. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.