Kozia Góra (Beskid Śląski) – wycieczka górska – 26 grudnia 2012 r.

26 grudnia 2012 roku spotkała się ze sobą grupka członków i sympatyków PTT, by spędzić trochę czasu wspólnie spacerując na Kozią Górę (686 m n.p.m.)
Pomysł narodził się po Pasterce na Dębowcu. Rzucono hasło, by w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia przejść się na Kozią Górę w celu zrobienia sobie nieco miejsca na kolejny świąteczny posiłek. Tego samego dnia wieczorem, tj. 25 grudnia za pomocą Facebooka skrzyknęła się 10-cio osobowa grupa.
W taki oto sposób około godziny 10-tej spotkaliśmy się w Cygańskim Lesie pod Czerwonym Kapturkiem. Dla jednego z pilotów samochodu miała to być figura czerwonego krasnala, której wypatrywali wszyscy pasażerowie tego auta. 🙂
Szliśmy do góry trzymając się głównie żółtego szlaku. Po drodze zrobiliśmy sobie przystanek na kuleczki z „wkładką” od Doroty (okazało się jednak, że najmłodsi muszą jeszcze podrosnąć, by docenić ich smak). Na skutki jakże przepysznych ciasteczek nie musieliśmy długo czekać. Gdy ruszyliśmy z postoju, Prezes padł jak długi na ziemię. Jego własna córka powaliła go jednym ruchem.
Spacerowym tempem dotarliśmy do schroniska około 11:40. Tam częstowaliśmy się nawzajem świątecznymi łakociami. Atmosfera była wesoła, choć niektórzy „przyprawiali sobie nawzajem rogi”. Czas najmłodszym umiliła zabawa z ciocią Dorotą w Koziej Chacie.
W zdobyciu szczytu Koziej Góry towarzyszył nam śpiew kolęd. Dla niektórych góra ta okazała się zbyt niska, dlatego też najmłodsi mieli możliwość być nieco wyżej;)
W drodze powrotnej towarzyszyła nam przepiękna panorama Bielska. Do samochodów dotarliśmy około godziny 14-tej. Powróciliśmy do swoich domów, by dalej z rodzinami cieszyć się świątecznym czasem.