Magurka Wilkowicka (Beskid Mały) – wycieczka górska dla młodzieży – 18 grudnia 2022 r.

W niedzielę, 18 grudnia 2022 r. wybraliśmy się z SK PTT „Pionowy świat”, działającym w naszym w V LO, w niezapomnianej zimowej scenerii na Magurkę. Po lekko opóźnionym starcie spowodowanym kłopotami z „orientacja przestrzenną” jednego z naszych uczestników, wyruszyliśmy zaśnieżonymi ulicami, maszerując w kierunku Przełęczy Łysej, by następnie udać się w kierunku schroniska na Magurce. Po drodze dobrze się bawiliśmy podziwiając niezapomniane tego dnia widoki. Dużo skakaliśmy na „hałdy” śniegu i przewracaliśmy się niejeden raz, świetnie się przy tym bawiąc. Cytując naszego sekretnego eksperta: „jest śnieg, potwierdziłem to, jest zima”.
Na szczycie zjedliśmy w dobrym towarzystwie posiłek, po czym w świątecznym nastroju zeszliśmy do punktu zakończenia. Osobiście, wyjazd mi się bardzo podobał i polecam każdemu takie spotkanie, oczywiście zachowując się rozważnie.
Życzę wszystkim Wesołych Świąt!

Kai Hoare

na śnieżnym szlaku ponad chmurami

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2022, SK PTT "Pionowy Świat" im. Piotra Morawskiego przy V LO w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.