Magurka Wilkowicka (Beskid Mały) – wycieczka górska – 28 grudnia 2013 r.

Kolejna kartka w kalendarzu już oderwana i to już ostatnia sobota w 2013 roku. Jak wcześniej zaplanowaliśmy postanowiliśmy zakończyć sezon wycieczek górskich organizowanych przez PTT O/Bielsko-Biała na Magurce Wilkowickiej.
Umówionym miejscem gdzie się spotkaliśmy były Mikuszowice-Stalownik, skąd grupką siedmiu osób wyruszyliśmy o godzinie 9:00 czarnym szlakiem w kierunku Łysej Przełęczy. Z tego miejsca kolor szlaku zmieniliśmy na czerwony. Pogoda jak na złotą polską jesień przystało (a nie okres zimy) i piękne widoki nas rozpieszczały.
W miejscu połączenia się szlaków czerwonego z zielonym dołączył do nas jeszcze jeden uczestnik wycieczki, a jak się później okazało w schronisku czekały na nas kolejne trzy osoby. Po dotarciu na szczyt Magurki usiedliśmy w schronisku i zjedliśmy śniadanie. Wzięło nas trochę na wspomnienia z tegorocznych wypraw, wycieczek oraz wszystkich akcji organizowanych przez Oddział PTT. Zastanawialiśmy się co przyniesie nam Nowy Rok 2014, jakie trasy do przejścia zaplanujemy i gdzie nas nogi zaniosą? 🙂
Posiedzieliśmy w schronisku około dwóch godzin, zrobiliśmy (jak nakazuje tradycja) pamiątkowe zdjęcie i wyruszyliśmy z powrotem, tym razem zółtym szlakiem w kierunku Łysej Przełęczy, aby dalej czarnym szlakiem zejść do miejsca, w którym zostawiliśmy samochody.
Kończąc, dziękuję w tym miejscu całej jedenastoosobowej grupie, a tym wszystkim, którym nie udało się z nami dziś wybrać życzę Szczęśliwego Nowego 2014 Roku!
Do zobaczenia na szlaku, już 5 stycznia wybierzmy się razem na Łysą Horę!

K.T.

część grupy przy schronisku PTTK na Magurce

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2013. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.