Przysłop Miętusi, Kominiarska Przełęcz (Tatry Zachodnie) – wycieczka górska pt. „Ścieżka nad Reglami, cz. II” – 5 września 2020 r.

W sobotę, 5 września, realizujemy drugą część Ścieżki nad Reglami. Niestety, Piotr nie mógł nas tym razem poprowadzić i zastąpił go Łukasz.
Spotykamy się tradycyjnie na dolnej płycie PKS. Dzięki wczesnej porze, bardzo szybko udaje nam się dojechać do Zakopanego. Kierowca zatrzymuje się w Groniku, gdzie musimy dość szybko wysiąść z busa. Mimo wczesnej pory, idzie nam to bardzo sprawnie.
Spacerowym krokiem podążamy w kierunku Doliny Małej Łąki, a po dojściu do Wielkiej Polany Małołąckiej, dzień wita nas pięknymi widokami w porannych promieniach słońca. I tu tradycyjnie robimy pierwsze zdjęcie z banerem. Grażynka oceniła, że naświetlanie będzie doskonałe w porannym słońcu.
Po krótkiej sesji fotograficznej ruszamy dalej i tak docieramy do Kominiarskiej Przełęczy. Tu przerwa na posiłek, sesję zdjęciową i podziwianie widoków.
Ruszamy dalej i na szlaku pojawiają się trudności. Szlak został rozjechany przez sprzęt do ściągania drzewa, ale jak przystało na wytrawnych wędrowców, pokonaliśmy go bez trudu i tym sposobem dotarliśmy do utwardzonej drogi prowadzącej do parkingu.
Po tak miało spędzonym dniu, rozpieszczeni wrzesieńowym słońcem, napojeni, wsiedliśmy do busa i udaliśmy się w drogę powrotną.

J.M.

nasza grupa na Przysłopie Miętusim

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2020. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.