Potrójna (Beskid Mały) – wycieczka górska – 14 lutego 2021 r.

W dalszym ciągu nie możemy organizować wycieczek górskich, lecz nie przeszkadza to członkom oddziału w indywidualnych wędrówkach i spotkaniach na szlaku…

W piękną, słoneczną niedziele wyruszyliśmy na wycieczkę. Tym razem wybraliśmy się na Potrójną.
Wyruszyliśmy z Targanic skąd żółtym szlakiem wchodziliśmy pod Potrójną. Zeszliśmy nieco ze szlaku do chatki na Potrójnej. Po około półgodzinnej przerwie weszliśmy na szczyt Potrójnej. Zrobiliśmy zdjęcia z banerem i szyldem #szczytnycel, a potem zaczęliśmy schodzić. Szliśmy tak i dotarliśmy na Przełęcz Kocierską, gdzie się zatrzymaliśmy. Później poszliśmy na Przełęcz Targanicką. Z przełęczy przeszliśmy się jeszcze do chatki Klubu Turystyki Górskiej „Limba”. Zaczęliśmy schodzić żółtym szlakiem. Po drodze widzieliśmy takie szczyty jak: Babia góra, Skrzyczne czy Żar.
Trasa miała około 20 km.

Wojtek Kuś

nasza grupka

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2019, kronika - 2021. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.